L’escenari d’aquesta unitat és el meu cos. Amb aquest escenari de fons, els alumnes treballaran el text narratiu i explicaran
les seves experiències tant oralment com per escrit.
- El treball que proposem en la pàgina d’entrada d’aquesta unitat us servirà per a treballar
la síl·laba i per a sondejar els coneixements previs dels alumnes. Els mots del dibuix
que els alumnes han de completar són aquests: corda, vambes, dorsal, xiulet, bossa, pales.
- A continuació, podeu fer les preguntes següents:
- On són els nens i les nenes del dibuix? Què fan?
- Com van vestits? Per què?
- Practiques algun esport?
- Quin esport t’agrada més? Per què?
- Per què hem de fer exercici o esport?
- En aquesta pàgina d’entrada de la unitat es treballa la competència comunicativa i
lingüística.
- Proposeu als alumnes que facin l’activitat inicial
. Si disposeu de PDI, la podeu resoldre de manera col·lectiva.
- Per a organitzar el treball de la unitat, disposeu de la programació en format text
i en format PDF
, que us permetrà adaptar els objectius, els continguts, les competències bàsiques
i els criteris d’avaluació al vostre grup classe.