Page 27 - Itineraris
P. 27

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               L’enfocament d’aquestes àrees és competencial i potencia les habilitats lingüístiques dels alumnes: la comprensió i l’expressió orals i la comprensió i l’expressió escrita (escoltar, parlar, llegir i escriure), sense oblidar el gust per llegir, el descobriment del fet literari i el coneixement d’altres llengües i cultures. L’objectiu bàsic és que els alumnes adquireixin les competències de cada una de les dimensions. El currículum de llengües s’ha distribuït en 27 itineraris, a raó d’un setmanal, tenint en compte que el curs escolar té més setmanes que es dediquen a altres activitats de cicle, del centre, fora de l’escola, etc. A banda dels 27 itineraris, en el llibre hi ha també 3 models de proves de competències bàsiques individuals per comprovar els aprenentatges i entrenar-se en la tipologia de les proves oficials. En la programació de l’àmbit s’han tingut molt presents els continguts i les estructures lingüístiques comunes de llengua catalana i lengua castellana, de manera que s’evita el treball simultani i repetitiu de continguts de totes dues. Es tracta de llibres amb espiral, a tot color i fungibles. 11 12 13 4 ITL_COB_OK.indd 4,6 22/3/20 23:41 ITL_COB_OK.indd 7-9 22/3/20 23:41 ITL_COB_OK.indd 10-12 22/3/20 23:41 ITL_COB_OK.indd 13-15 Cada itinerari està ajustat a la càrrega horària de l’àrea. Els itineraris són flexibles, és a dir, es poden reordenar i allargar o escurçar en funció de les necessitats de cada grup i del calendari. En els itineraris de l’àmbit de llengües s’alterna el treball de les competències de les diferents dimensions del currículum tot i que no es treballen totes en cada itinerari. Les dimensions s’indiquen amb colors: COMUNICACIÓ ORAL PLURILINGÜE I INTERCULTURAL    EXPRESSIÓ ESCRITA COMPRENSIÓ LECTORA 5 6 22/3/20 23:41 ITL_COB_OK.indd 16-18 22/3/20 23:41  LITERÀRIA                         Reptes i realitats llengua catRaepltaesni realit1ats Un nou concepte de material educatiu. En aquest llibre experiencial, hi trobareu 27 itineraris, un per setmana, basats en reptes o preguntes que sorgeixen de situacions quotidianes i reals. Fent les activitats, els nens i les nenes mantindran l’interès i la motivació inicials necessaris per aprendre. Reptes i realitats llengua cataRleaptens iarea2litats Un nou concepte de material educatiu. En aquest llibre experiencial, hi trobareu 27 itineraris, un per setmana, basats en reptes o preguntes que sorgeixen de situacions quotidianes i reals. Fent les activitats, els nens i les nenes mantindran l’interès i la motivació inicials necessaris per aprendre. Reptes i realitats llengua cataRelpatesni raeali3tats Un nou concepte de material educatiu. En aquest llibre experiencial, hi trobareu 27 itineraris, un per setmana, basats en reptes o preguntes que sorgeixen de situacions quotidianes i reals. Fent les activitats, els nens i les nenes mantindran l’interès i la motivació inicials necessaris per aprendre. 1 2 3 4 5 6 ITC_COB.indd 4-6 23/3/20 11:26 ITC_COB.indd 7-9 23/3/20 11:26 ITC_COB.indd 10-12 23/3/20 11:26 ITC_COB.indd 13-15 23/3/20 11:26 ITC_COB.indd 16-18 23/3/20 11:26 23/3/20 11:26 Reptes i realitats llengua cataRelpatesni raeali4tats Un nou concepte de material educatiu. En aquest llibre experiencial, hi trobareu 27 itineraris, un per setmana, basats en reptes o preguntes que sorgeixen de situacions quotidianes i reals. Fent les activitats, els nens i les nenes mantindran l’interès i la motivació inicials necessaris per aprendre. Reptes i realitats llengua cataRleaptens iarea5litats Un nou concepte de material educatiu. En aquest llibre experiencial, hi trobareu 27 itineraris, un per setmana, basats en reptes o preguntes que sorgeixen de situacions quotidianes i reals. Fent les activitats, els nens i les nenes mantindran l’interès i la motivació inicials necessaris per aprendre. Reptes i realitats llengua catalana 6                               Reptes i realitats lengua castReptlelsai rnealaitat1s Un nuevo concepto de material educativo. En este libro experiencial hallaréis 27 itinerarios, uno por semana, basados en retos o preguntas que surgen de situaciones cotidianas y reales. Resolviendo las actividades, los niños y las niñas mantendrán el interés y la motivación iniciales necesarios para aprender. Reptes i realitats lenguacasteRelpltaesnirealita2ts Un nuevo concepto de material educativo. En este libro experiencial hallaréis 27 itinerarios, uno por semana, basados en retos o preguntas que surgen de situaciones cotidianas y reales. Resolviendo las actividades, los niños y las niñas mantendrán el interés y la motivación iniciales necesarios para aprender. Reptes i realitats lengua castRepltelsai rneaalitat3s Un nuevo concepto de material educativo. En este libro experiencial hallaréis 27 itinerarios, uno por semana, basados en retos o preguntas que surgen de situaciones cotidianas y reales. Resolviendo las actividades, los niños y las niñas mantendrán el interés y la motivación iniciales necesarios para aprender. Reptes i realitats lengua castRepltelsai rneaalitat4s Un nuevo concepto de material educativo. En este libro experiencial hallaréis 27 itinerarios, uno por semana, basados en retos o preguntas que surgen de situaciones cotidianas y reales. Resolviendo las actividades, los niños y las niñas mantendrán el interés y la motivación iniciales necesarios para aprender. Reptes i realitats lenguacasteRelpltaesnirealita5ts Un nuevo concepto de material educativo. En este libro experiencial hallaréis 27 itinerarios, uno por semana, basados en retos o preguntas que surgen de situaciones cotidianas y reales. Resolviendo las actividades, los niños y las niñas mantendrán el interés y la motivación iniciales necesarios para aprender. Reptes i realitats lengua castellana 6            27 22/3/20 23:41  lengua castellana ciclo inicial llengua catalana cicle inicial lengua castellana ciclo inicial llengua catalana cicle inicial lengua castellana ciclo medio llengua catalana cicle mitjà lengua castellana ciclo medio llengua catalana cicle mitjà lengua castellana ciclo superior llengua catalana cicle superior lengua castellana ciclo superior llengua catalana cicle superior 


































































































   25   26   27   28   29