Page 35 - Itineraris
P. 35

                                                                                                                                                                                                                                                                                                               L’enfocament d’aquestes àrees és competencial i potencia les habilitats de fer-se preguntes, d’investigar, experimentar, cercar informació, de sentir curiositat per l’entorn i desig de comprendre el món i la societat que envolta els nens i les nenes. El currículum de coneixement del medi s’ha distribuït en dos llibres, cadascun del quals té 15 itineraris, a raó d’un setmanal, tenint en compte que el curs escolar té més setmanes que es dediquen a altres activitats de cicle, del centre, fora de l’escola, etc. Cada itinerari està ajustat a la càrrega horària de l’àrea, que en el cas de medi és petita respecte d’altres àrees. Els itineraris són flexibles, és a dir, es poden reordenar i allargar o escurçar en funció de les necessitats de cada grup i del calendari. A banda dels 15 itineraris, en els llibres hi ha també 1 model de prova de competències bàsiques individual per comprovar els aprenentatges i entrenar-se en la tipologia de les proves oficials. En els itineraris de l’àmbit de coneixement del medi s’alterna el treball de les competències de les diferents dimensions del currículum, tot i que no es treballen totes en cada itinerari. Les dimensions s’indiquen amb colors. TECNOLOGIA I VIDA QUOTIDIANA SALUT I EQUILIBRI PERSONAL CIUTADANIA MÓN ACTUAL      Es tracta de llibres amb espiral, a tot color i fungibles.                        Reptes i realitats medi social R1eptes i realitats Un nou concepte de material educatiu. En aquest llibre experiencial, hi trobareu 15 itineraris, un per setmana, basats en reptes o preguntes que sorgeixen de situacions quotidianes i reals. Fent les activitats, els nens i les nenes mantindran l’interès i la motivació inicials necessaris per aprendre. Reptes i realitats medi social 2Reptes i realitats Un nou concepte de material educatiu. En aquest llibre experiencial, hi trobareu 15 itineraris, un per setmana, basats en reptes o preguntes que sorgeixen de situacions quotidianes i reals. Fent les activitats, els nens i les nenes mantindran l’interès i la motivació inicials necessaris per aprendre. Reptes i realitats medi social 3Reptes i realitats Un nou concepte de material educatiu. En aquest llibre experiencial, hi trobareu 15 itineraris, un per setmana, basats en reptes o preguntes que sorgeixen de situacions quotidianes i reals. Fent les activitats, els nens i les nenes mantindran l’interès i la motivació inicials necessaris per aprendre. Reptes i realitats medi social 4Reptes i realitats Un nou concepte de material educatiu. En aquest llibre experiencial, hi trobareu 15 itineraris, un per setmana, basats en reptes o preguntes que sorgeixen de situacions quotidianes i reals. Fent les activitats, els nens i les nenes mantindran l’interès i la motivació inicials necessaris per aprendre. Reptes i realitats medi social 5Reptes i realitats Un nou concepte de material educatiu. En aquest llibre experiencial, hi trobareu 15 itineraris, un per setmana, basats en reptes o preguntes que sorgeixen de situacions quotidianes i reals. Fent les activitats, els nens i les nenes mantindran l’interès i la motivació inicials necessaris per aprendre.            123456 ITS_COB.indd 4-6 23/3/20 1:03 ITS_COB.indd 7-9 23/3/20 1:03 ITS_COB.indd 10-12 23/3/20 1:04 ITS_COB.indd 13-15 23/3/20 1:04 ITS_COB.indd 16-18 23/3/20 1:04 123456 23/3/20 1:04                        Reptes i realitats medi naturaRlep1tes i realitats Un nou concepte de material educatiu. En aquest llibre experiencial, hi trobareu 15 itineraris, un per setmana, basats en reptes o preguntes que sorgeixen de situacions quotidianes i reals. Fent les activitats, els nens i les nenes mantindran l’interès i la motivació inicials necessaris per aprendre. Reptes i realitats medinaturalRe2ptesirealitats Un nou concepte de material educatiu. En aquest llibre experiencial, hi trobareu 15 itineraris, un per setmana, basats en reptes o preguntes que sorgeixen de situacions quotidianes i reals. Fent les activitats, els nens i les nenes mantindran l’interès i la motivació inicials necessaris per aprendre. Reptes i realitats medi naturaRlep3tes i realitats Un nou concepte de material educatiu. En aquest llibre experiencial, hi trobareu 15 itineraris, un per setmana, basats en reptes o preguntes que sorgeixen de situacions quotidianes i reals. Fent les activitats, els nens i les nenes mantindran l’interès i la motivació inicials necessaris per aprendre. ITN_COB.indd 4-6 22/3/20 20:10 ITN_COB.indd 7-9 22/3/20 20:10 ITN_COB.indd 10-12 22/3/20 20:11 ITN_COB.indd 13-15 22/3/20 20:11 ITN_COB.indd 16-18 22/3/20 20:11 22/3/20 20:11 Reptes i realitats medi naturaRlep4tes i realitats Un nou concepte de material educatiu. En aquest llibre experiencial, hi trobareu 15 itineraris, un per setmana, basats en reptes o preguntes que sorgeixen de situacions quotidianes i reals. Fent les activitats, els nens i les nenes mantindran l’interès i la motivació inicials necessaris per aprendre. Reptes i realitats medi naturalRe5ptes i realitats Un nou concepte de material educatiu. En aquest llibre experiencial, hi trobareu 15 itineraris, un per setmana, basats en reptes o preguntes que sorgeixen de situacions quotidianes i reals. Fent les activitats, els nens i les nenes mantindran l’interès i la motivació inicials necessaris per aprendre. Reptes i realitats medi social 6   Reptes i realitats medi natural 6                  35 medi natural cicle inicial medi social cicle inicial medi natural cicle inicial medi social cicle inicial medi natural cicle mitjà medi social cicle mitjà medi natural cicle mitjà medi social cicle mitjà medi natural cicle superior medi social cicle superior medi natural cicle superior medi social cicle superior 


































































































   33   34   35   36   37