Page 37 - Itineraris
P. 37
Individual Per parelles En grup Tots junts En els llibres de medi natural trobareu imatges, experiments, procediments, activitats de plantejament d’hipòtesis, de cerca d’informació, activitats digitals, enllaços... S’alterna el treball individual amb el treball per parelles, la cooperació en grup petit, així com les activitats col·lectives. Activitat d’aplicació i/o transferència en situacions properes. Les activitats interactives de medi natural serveixen per consolidar els continguts clau de l’itinerari i són lúdiques. Al final de l’itinerari i el metaaprenentatge, els alumnes poden puntuar la proposta amb les estrelles. Conèixer les seves opinions ajuda els docents a reorientar i anar adaptant les propostes. TANCAMENT En l’última plana de l’itinerari és on els nens i les nenes fan l’aplicació o transferència del que han après, poden avaluar-se o coavaluar-se. L’itinerari es tanca amb el metaaprenentatge, la reflexió sobre com aprenen. A més, permeten activar diferents habilitats dels nens i les nenes perquè tenen formes diverses: activitats de resposta múltiple, de cert/fals, d’escriptura, orals, de relacionar, amb taules, etc. 37