L’escenari d’aquesta unitat és el cos. Els alumnes treballaran algunes característiques del cos humà, per fora i per dins.
- El treball que proposem en la pàgina d’entrada d’aquesta unitat us servirà per a sondejar els coneixements previs que tenen els alumnes sobre l’òrgan que és el motor del nostre cos.
- Si disposeu de PDI, projecteu el dibuix de la pàgina d’entrada i demaneu als alumnes que el descriguin.
Podeu fer-los preguntes d’aquest tipus:
- Què fan aquests nens?
- Com es diu l’òrgan que funciona com un rellotge, que fins i tot en podem sentir el tic-tac?
- El tic-tac d’aquest rellotge, sempre va a la mateixa velocitat? Quan va més de pressa: quan esteu asseguts a classe o quan feu esport com en Marc?
- Si disposeu de PDI, resoleu l’activitat inicial entre tots. És una manera divertida d’avançar algun concepte relacionat amb la unitat.
- Per a organitzar el treball de la unitat i adaptar els objectius, els continguts, les competències bàsiques i els criteris d’avaluació al vostre grup classe, disposeu de la programació en format text i en format PDF.
- Consulteu la programació de festes i tradicions del 1r trimestre “Temps de... tardor-hivern” en format text i en format PDF.