Mira com corro! (11-26)

L’escenari d’aquesta unitat és el cos. Els alumnes treballaran algunes característiques del cos humà, per fora i per dins.

  • El treball que proposem en la pàgina d’entrada d’aquesta unitat us servirà per a sondejar els coneixements previs que tenen els alumnes sobre l’òrgan que és el motor del nostre cos.
  • Si disposeu de PDI, projecteu el dibuix de la pàgina d’entrada i demaneu als alumnes que el descriguin. Podeu fer-los preguntes d’aquest tipus:
    • Què fan aquests nens?
    • Com es diu l’òrgan que funciona com un rellotge, que fins i tot en podem sentir el tic-tac?
    • El tic-tac d’aquest rellotge, sempre va a la mateixa velocitat? Quan va més de pressa: quan esteu asseguts a classe o quan feu esport com en Marc?
  • Si disposeu de PDI, resoleu l’activitat inicialPICTO%20nou.ai entre tots. És una manera divertida d’avançar algun concepte relacionat amb la unitat.
  • Per a organitzar el treball de la unitat i adaptar els objectius, els continguts, les competèn­cies bàsiques i els criteris d’avaluació al vostre grup classe, disposeu de la programació en format texticones_recursos%202.ai i en format PDFicones_recursos%202.ai.
  • Consulteu la programació de festes i tradicions del 1r trimestre “Temps de... tardor-hivern” en format texticones_recursos%202.ai i en format PDFicones_recursos%202.ai.

Àudio

00:00

x